29 iunie 2010

Răspunsul talibanului către piosul Pușcaș

Mă bucur să constat că ai avut timp să scrii despre dezbaterea la care n-ai avut timp să participi. Regret însă că din argumentarea mea n-ai putut înțelege decât că sunt un taliban ideologic care militează împotriva creștinismului. Totuși, nu imputa greșelile mele umaniștilor, pentru că eu nu reprezint toți umaniștii. La fel cum greșelile tale aparțin creștinului Florin Pușcaș, nu Creștinismului.

În ceea ce privește eticheta mea de "taliban" (copywritingul nu e punctul tău forte, nu-i așa?), mă obligi să consider mesajul de facebook, trimis în februarie, ca fiind motivat. Și eu care, vai, mă așteptam să obțin înțelegerea și iertarea ta de creștin pios. Cine s-ar fi așteptat ca un membru activ al ortodoxiei să se comporte mai rău decât un ateu?!? Doamne fere!

Cu drag,
Talibanul tau ideologic.

ps: asta nu înseamnă că nu putem rămâne prieteni prin corespondență;
pps: dacă din acel mesaj de facebook ai dedus că sunt intolerant, Dumnezeul Vechiului Testament, pe care îl slăvești, cum ar putea fi catalogat? :>

***
acesta este un răspuns personal la articolul semnat de Florin Pușcaș (click aici).

2 comentarii:

  1. Credinciosul Mihnea Măruţă – analiză pe text

    http://lazypawn.com/wordpress/credinciosul-mihnea-maruta/

    RăspundețiȘtergere
  2. Puscas nu merita bagat in seama, e doar un adolescent intarziat. Faptul ca s-a gasit el sa il critice pe Paul Kurtz cu niste argumente ce nu stau in picioare e primul semn ca n-ar trebui sa-i mai facem trafic.

    RăspundețiȘtergere